مصاحبه آرشیو خبر ها
هدفمان کسب دوگانه است...

هدفمان کسب دوگانه است...

کوادو آساموا می گوید او و هم تیمی هایش قصد دارند کوپا ایتالیا و اسکودتو این فصل را فتح کنند، اما معتقد است برای رسیدن به این هدف کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

بیانکونری با سه امتیاز بیش تر نسبت به ناپولی در صدر جدول سری آ قرار گرفته است، همچنین در رقابت های کوپا ایتالیا به فینال رسیده است و باید در فینال با میلان دیدار کند.

 

آساموا در این باره به اسکای گفت:

 

ما شروع بدی در ابتدای فصل داشتیم، اما حالا یک بازگشت بزرگ را رقم زده ایم. در حال حاضر نمی توانیم آنچه که تا به الان انجام داده یم را دور بریزیم. برنده اصلی در پایان فصل مشخص خواهد شد. باید در این هشت دیدار پایانی با تلاشی مضاعف وارد میدان شویم. همه ی بازی ها دشوار هستند و برای کسب اسکودتو حداقل باید در هفت تای آن ها پیروز شویم. اما ما برای این دیدارها آماده هستیم. کسب دوگانه؟ برای آن تلاش خواهیم کرد. تکرار دوگانه پس از فصل گذشته آسان نخواهد بود، اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که دوباره به آن برسیم.

 

آساموا با مصدومیت های سریالی دست و پنجه نرم کرده است و در طول دو فصل گذشته تنها در 12 دیدار برای بانوی پیر به میدان رفته است، اما او معتقد است که چند پسته بودن او برای بازی کردن در آینده برای او مفید خواهد بود. آسا در این باره گفت:

 

من می توانم در نقش های زیادی در زمین بازی کنم، اما مطمئناً برای بازگشت به بالاترین فرم خود پس از مصدومیت به زمان نیاز خواهم داشت. اگر تیمم برنده شود خوشحال می شوم، حتی اگر بازی های کمی به میدان بروم. هرگاه نوبت بازی کردنم برسد تمام تلاش خود را برای نمایش بهترین عملکردم انجام خواهم داد. در فوتبال تنها 11 بازیکن می توانند در زمین برای تیم بازی کنند، مهم ترین چیز این است که اگر شما حتی برای پنچ دقیقه وارد میدان شوید بتوانید برای تیم تفاوت ایجاد کنید. به عنوان مثال در بازی با ناپولی سیمونه زاتزا به میدان آمد و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و تک گل بازی را به ثمر رساند که منجر به برد یووه در آن بازی شد. این نشان دهنده ی قدرت تیمی ما است.

 

نظر آساموا در مورد پل پوگبای این فصل چیست؟

 

پوگبا در سال های اخیر برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن جهان رشد زیادی کرده است. او همه چیز در اختیار دارد و دیدن بازی های او لذت بخش است.

 

بازی مورد علاقه ام در یوونتوس؟ بازی را که نسبت به دیدارهای دیگر علاقه ی بیش تری به آن دارم، بازی دو فصل پیش مقابل فیورنتینا بود که در آن بازی موفق به گلزنی شدم. تا به امروز همیشه تعجب می کنم که چگونه توانستم آن گل را به ثمر برسانم!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: